Klanttevredenheid

Verbeter jouw werkprocessen aan de hand van customer feedback

Binnen de PTI Planning Suite peil je klanttevredenheid gemakkelijk via verschillende kanalen, op het juiste moment. Van het eerste contact tot aan de afronding van de opdracht aan huis. Bepaal zelf wanneer en hoe jij de klant om feedback vraagt. Creëer inzicht in jouw klanttevredenheid en verbeter jouw werkprocessen aan de hand van customer feedback.

Maak het geven van feedback zo makkelijk mogelijk

Relevante feedback. Ontvang feedback die jouw dienstverlening helpt groeien. Stel de vragen die relevant zijn voor jouw service.

Real time feedback. Vraag de feedback van de klant direct na het leveren van jouw dienst of het afronden van de opdracht.

Flexibele communicatie. Beweeg mee met jouw klanten en communiceer via het gewenste kanaal zoals sms, mail of telefoon.

Rapportage. Een overzichtelijke rapportage van jouw klanttevredenheid. Zodat jij weet wat er speelt.

Verbeter jouw field service management

Wil jij meer te weten komen over de eindeloze mogelijkheden van de PTI Planning Suite? Onze experts staan voor je klaar.

Neem contact op