
Klanttevredenheid
Creëer inzicht in jouw klanttevredenheid en verbeter jouw werkprocessen aan de hand van customer feedback. Wil je weten hoe je klanten het contact met jouw bedrijf en medewerkers ervaren, dan is het nodig om het hen te vragen. Het stellen van de juiste vragen, op het juiste moment binnen het proces/project en het verwerken van de antwoorden op de goede manier is van groot belang.
Binnen de Planning Suite is het via verschillende (communicatie)kanalen op een zelfgekozen moment – binnen het proces – mogelijk om de klanttevredenheid te peilen. Van feedback bij het eerste contact tot een medewerkersbeoordeling na afronding van de klus aan huis. De feedback is zelf in te regelen binnen de Planning Suite. Liever hulp? Onze experts hebben veel ervaring en kunnen je adviseren maar ook het volledig ontzorgen van deze module kun je aan ons over laten!

Optimaliseer de reis van jouw klant
De feedback van jouw klant is van waarde voor procesoptimalisatie, interne analyses en externe communicatie. Zij zijn immers de ervaringsdeskundigen, waardoor jij leert en groeit. Positief of negatief, in the end is het altijd winst voor jouw bedrijf!
Feedbacktool
Maak het geven van feedback zo makkelijk mogelijk voor jouw klanten.

Ontvang feedback die jouw dienstverlening helpt groeien. Stel de vragen die relevant zijn voor jouw service.

Real time feedback
Vraag de feedback van de klant direct wanneer het contact ‘hot’ is.

Flexibele communicatie
Beweeg mee met jouw klanten en communiceer via het gewenste kanaal zoals sms, mail of telefoon.

Rapportage
Een overzichtelijke rapportage van jouw klanttevredenheid. Zodat jij weet wat er speelt.
Andere bekeken ook:

Projectbeheer

Mobile app
Iets voor jou?
Laat een berichtje hieronder achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op over de mogelijkheden.
