PTI.nl / Modules / Voice respons systeem
de digitale werkbon is gebruiksvriendelijk

Voice Respons Systeem

De inzet van dit systeem biedt jouw klanten de mogelijkheid om te reageren via een telefonisch kanaal, zonder dat jouw callcenter belast wordt met veel binnenkomende telefoontjes.

Ondanks het toenemende gebruik van online kanalen hebben veel consumenten nog behoefte aan het gebruik van een telefonisch kanaal. Door de VRS applicatie te gebruiken biedt je een klantvriendelijke dienstverlening. “Bel me maar” is jouw aanbod aan de klant. Met VRS handel je veel belletjes automatisch af en alleen die klanten die je echt persoonlijk wilt spreken worden doorverbonden.

De VRS applicatie is een belcomputer voor binnenkomende belletjes waarmee de klant automatisch geholpen wordt. Alleen wanneer het niet lukt om door de belcomputer geholpen te worden, schakelt de klant door naar een echte medewerker.

de digitale werkbon is gebruiksvriendelijk

Andere bekeken ook:

Gebruikersbeheer

Klantenportaal

Laat jouw klanten afspraken wijzigen of bevestigen tot op de minuut nauwkeurig.
Module data koppeling

Fotoherkenning

Automatische hardware herkenning met onze AI integratie.

Iets voor jou?

Laat een berichtje hieronder achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op over de mogelijkheden.

Heb je al direct vragen?

Neem contact op met Robin!

  +316 57 073 336

  robin.vandijk@pti.nl

Account manager Robin van Dijk

Contact

Adres
Korenmolenlaan 1C
3447 GG Woerden

Bel ons gerust!
0348 - 466888