PTI.nl / Modules / Klantenportaal
de digitale werkbon is gebruiksvriendelijk

Klantenportaal

De module Klantenportaal is een prachtige aanvulling op je dienstverlening. Traditioneel gezien zijn telefonie en e-mail de voorkeurskanalen van consumenten om contact op te nemen met bedrijven. Maar dit verschuift hard. Consumenten regelen hun zaken liever zelf. Ons klantenportaal biedt hen dat!

de digitale werkbon is gebruiksvriendelijk

De inzet van het Klantenportaal zorgt voor minder binnenkomende telefoontjes en ontlast de planner(s) doordat afspraken volautomatisch én efficiënt worden gepland met de consument zelf.

Alles centraal op 1 plek
Ons klantenportaal is een belangrijk onderdeel van de klantbeleving, een plek van interactie met jouw bedrijf.

Het is een eenvoudige manier om klantrelaties te optimaliseren en een nog betere service aan jouw klanten te bieden. Daarom zijn al onze klantenportalen opgemaakt in jouw eigen huisstijl. Binnen ons klantenportaal is er de mogelijkheid om – 24/7 – afspraken te maken, bevestigen of wijzigen. Klantcontactgegevens kunnen worden ingezien en aangepast.

“Ons klantenportaal is een belangrijk onderdeel van de klantbeleving, een plek van interactie met jouw bedrijf.”

Klantenportaal login

Inloggen

De toegang tot een klantenportaal moet voor iedere consument uniek zijn. Wij adviseren vaak gebruik te maken van 1 van de twee opties, zijnde; account-onafhankelijk of een persoonlijke login. Beide methodes zijn vanzelfsprekend AVG proof.

Wanneer je gebruik maakt van een account-onafhankelijk klantenportaal kan een gebruiker inloggen met persoonsgeboden gegevens, zoals: postcode + huisnummer + afspraakcode. Met die combinatie kan een consument snel en veilig inloggen. De consument kan direct aan de slag.

Door het gebruik van een persoonlijke login is het direct duidelijk dat deze informatie alleen voor die consument bedoeld is. Wij gebruiken hier een ‘Purl’ voor, dat staat voor Persoonlijke URL. De consument krijgt in zijn e-mail de link aangeboden en wordt direct naar jouw online omgeving geleid waar hij zonder inloggen direct met de afspraak aan de slag kan.

Adviesmomenten

Op het moment dat de consument zijn afspraak wil maken of wijzigen bieden wij adviesmomenten die passen binnen je eigen planning. Wij kijken real-time naar de op dat moment geldende planning en bieden de consument slimme keuzes.
Je kunt zelf aangeven hoeveel alternatieven jij de consument wilt bieden en over welk tijdsbestek.

Klantcommunicatie

Integratie

Vanzelfsprekend is het Klantenportaal integraal onderdeel van onze Planning Suite. Dat betekent dat een gemaakte, bevestigde of gewijzigde afspraak direct resulteert in de afgesproken vervolgstappen. Zo zal een afspraak die bevestigd wordt vastgezet worden in de planning en zal een gewijzigde afspraak betekenen dat eventuele klantcommunicatie mee schuift. De Planning Suite is bij uitstek dynamisch en beweegt mee met de klant.

Kortom
Met onze module Klantenportaal stellen wij de klantbehoefte, service en gebruiksvriendelijkheid centraal. Dit levert een directe bijdrage aan de klanttevredenheid, klantenbinding en creëert nieuwe kansen!

Andere bekeken ook:

Mobile app

Klanttevredenheid

Meet de tevredenheid onder jouw klanten.

Gebruikersbeheer

Klantcommunicatie

Bepaal hoe jij wil communiceren met jouw klanten.
Mobile app

Mobile app

De ideale buddy in de uitvoering voor jouw buitendienstmedewerker.

Neem contact met ons op!

Heb je vragen?

Neem contact op met Robin!

  +316 57 073 336

  robin.vandijk@pti.nl

Account manager Robin van Dijk

Contact

Adres
Korenmolenlaan 1C
3447 GG Woerden

Bel ons gerust!
0348 - 466888