Onderhoudsopdrachten

Onderhouds-
opdrachten

PTI.nl / Branches / Installatie & Infratechniek / Onderhoudsopdrachten

Met de planning software van PTI worden diverse soorten opdrachten ondersteund. Of het nu gaat om kleine projecten, grootzakelijke klanten of uitdagende consumentenopdrachten. Met onze planning software werkt u zowel efficiënt als flexibel en blijft u altijd in control.

Maar voor welke werkzaamheden kunt u uw monteurs, buitendienstmedewerkers of aannemers aan het werk zetten met onze oplossing c.q. planning software?

1. Onderhoud

Onze planning- en routeoptimalisatie zorgt ervoor dat buitendienstmedewerkers bij een storing of gepland onderhoud hun werk optimaal kunnen volbrengen. Verlopen opdrachten anders dan gepland of wordt het afgesproken tijdstip niet gehaald, dan informeert u de klant hierover op een eenvoudige manier. Via welk kanaal u uw klanten op de hoogte brengt van een nieuwe afspraak en/of eventuele wijzigingen is volledig aan u.    

2. Installatie of wisseling

De bijbehorende werkzaamheden  die komen kijken bij o.a. het plaatsen van een nieuwe (slimme) meter, zonnepanelen of het aansluiten van een warmtepomp  worden dankzij onze planning software vereenvoudigd. Zo was het op de hoogte brengen van klanten met betrekking tot een afspraak, doorgeven van eventuele wijzigingen en het verwerken van relevante informatie na het uitvoeren van een klus nog nooit zo snel afgehandeld. Door bovendien de juiste boodschap op het juiste moment te brengen, wordt de klanttevredenheid verhoogd en het zogenoemde klant-niet-thuispercentage verlaagd. 

3. Transport

Order binnen? De buitendienstmedewerker – chauffeurs, koeriers etc. – wordt ingepland en de klant geïnformeerd. Het opstellen van de planning kan volledig automatisch gebeuren, maar u kunt ook zelf de regie in handen houden door informatie handmatig in te vullen en wijzigingen aan te brengen.  
 
Wanneer u het plannen overlaat aan onze planning software, dan wordt de optimale planning samengesteld op basis van de specifieke kenmerken van iedere monteur, zoals de beschikbaarheid, woonplaats en competenties. De klant informeren kan te allen tijde middels een zelfgekozen communicatiekanaal.  
 
De timing van verzending is gekoppeld aan de plandatum van de opdracht. Vindt er een wijziging plaats, dan krijgt de klant hier direct een melding van.  

4. Laadpalen

Het aantal (openbare) oplaadpunten in Nederland groeit enorm. Ons land is zelfs een van de koplopers in Europa. In de afgelopen twee jaar steeg de teller van circa 13.000 naar meer dan 50.000 oplaadpunten (2020). Ook zijn er al ruim 300 snel-laadstations.  
 
Van de aanvraag tot het in gebruik nemen van de laadpaal; het is een proces van diverse handelingen en procedures. Verlopen deze niet soepel, dan kan de doorlooptijd sterk worden beïnvloed. Een proces van flexibele planningen en heldere communicatie met de consument over wát en wanneer hij de realisatie kan verwachten, is dan ook nodig wanneer u alles efficiënt wilt laten verlopen en de klanttevredenheid hoog wilt houden.  

Voorbeelden oplossingen binnen uw branche:


Planning software


Werkbon app


Communication on Demand

Informatie aanvragen

Vul onderstaand contactformulier in. Er wordt binnen één werkdag contact met u opgenomen. Of stuur een e-mail naar support@pti.nl.

* Velden met een sterretje zijn verplicht.

Prettig om te ervaren hoe PTI met ons meedenkt en meedoet.”

- Evides

PTI denkt mee over de oplossingen.”

- Enexis

Snelheid van informatieverstrekking, storingsverhelping. Deskundigheid en kwaliteit.”

In nauwe samenwerking met PTI konden we het proces steeds verder optimaliseren.”

- Essent

Referenties

SSH
Vattenfall
Westerpoort Warmte
Enexis
DNWG
Liander
Eneco
Waternet
Kenter
Heijmans
Dunea
WML
Brabant Water
RCN
Brinck
Engie
Delta
Baas
Boels
Essent
Evides
SVP
Interon
Bindinc
PWN
Total
IQ-Pass

Contact

Adres:
Korenmolenlaan 1C
3447 GG Woerden
0348 - 466888

support@pti.nl 

Debiteurenbeheer software

Diverse pagina's