PTI.nl / Over ons / Samenwerkingen
de digitale werkbon is gebruiksvriendelijk

Samenwerkingen

We hebben in de afgelopen jaren met diverse bedrijven samengewerkt die net zo enthousiast worden van slimme (software) oplossingen als wij dat doen.

En met succes! Samen wisten we complexe processen samen te brengen, toegankelijk te maken en te vereenvoudigen.

de digitale werkbon is gebruiksvriendelijk

Van adhoc planning naar een gestroomlijnd proces met FLS

Onze klanten zijn al jarenlang erg tevreden over onze planning, maar met de keus voor een re-launch van onze PTI Planning Suite begin 2020 besloten we ook de real-time-planning nog verder te optimaliseren. Want plannen is een vak apart en valt heel nauw met de communicatie richting de consument en de werkzaamheden van de buitendienstmedewerker(s). Samen met FLS is ons dat gelukt. FLS is al jaren gespecialiseerd in het distribueren van real-time software voor het plannen van afspraken en routeplanning, personeelsbeheer en mobiele oplossingen.

Één foto met Blicker vertelt onze klanten alles…

PTI biedt klanten met haar Planning Suite een wide range van modules en add-ons, waarbij al hun projecten, processen en diensten worden ontzorgt. Een oplossing waarbij het mes aan twee kanten snijdt is de beeldherkenningssoftware. Wij bieden deze innovatieve oplossing aan in samenwerking met Blicker aan onze klanten. Een oplossing waarbij het mes aan twee kanten snijdt. Met de beeldherkenninssoftware komt a.d.h.v. één foto van de meter alle benodigde informatie binnen bij de energieleverancier of het waterbedrijf. Een eenvoudige en snelle handeling voor de consument waardoor hij een foutloze factuur ontvangt.

de digitale werkbon is gebruiksvriendelijk

Totale toegangscontrole op eigen terrein dankzij IQ-pass

IQ-pass levert al jaren mobiele oplossingen voor (tijdelijke) toegangscontrole. Om die oplossing als een totaaloplossing aan te bieden hebben wij software ontwikkeld waarmee de toegang gecontroleerd, overzichtelijk en volgens de gewenste criteria kan worden toegestaan.

Het verlenen van toegang aan geautoriseerde personen is een serieuze aangelegenheid. Hierom worden tijdens de controle specifieke zones nauwkeurig gedefinieerd waarna toegangspunten worden toegewezen. Welke toegangsrechten iemand heeft is afhankelijk van het werktype, welke aan de gebruiker worden gekoppeld. Het verlenen van toegang hangt tevens samen met de vastgestelde criteria. Daarnaast verzorgt IQ Pas binnen de software tijdregistratie. Door middel van tijdregistratie is het bijhouden van het aantal gewerkte uren op locatie eenvoudig. Ideaal wanneer u bijvoorbeeld veel gebruik maakt van tijdelijke werknemers en (onder)aannemers en/of factureert op basis van het aantal gewerkte uren.

de digitale werkbon is gebruiksvriendelijk
de digitale werkbon is gebruiksvriendelijk

Spieren voor Spieren

MVO gaat voor ons veel verder dan een goed doel financieel steunen. Al 15 jaar lang zijn wij maatschappelijk partner van de Stichting Spieren voor Spieren en investeren wij jaarlijks onze expertise, kennis, tijd en netwerk voor hen. Altijd met het doel om er samen voor te zorgen dat kinderen met een spierziekte sneller gediagnostiseerd, ontzorgt of behandelt worden. Daar is veel geld voor nodig. Bij acties proberen wij ons netwerk via onze sponsorpagina te enthousiasmeren om eveneens deel te nemen of te doneren.

Lees meer over onze samenwerking in het speciale PTI jubileummagazine (ter ere van ons 25 jarig bestaan (2018).

Your sustainable compass

Waar gewerkt word ontstaat afval. Waste Management Online biedt een online applicatie waarmee rest- en afvalstoffen administratief eenvoudig en overzichtelijk kan worden bijgehouden.

Contracten beheren, opdrachten aanmaken en de administratieve afwikkeling kan worden opgeslagen. Waste Management Online berekent de CO2 uitstoot van zowel de verwerking als het transport van de afvalstoffen. Zo is het meteen duidelijk waar het groener kan. Met onze expertise in het ontwikkelen van een applicatie waarbij veel data samenkomt hebben wij voor WMO hun administratieve applicatie gebouwd. Planning, registratie en overzichten allemaal in één platform. De ideale managementtool voor rest- en afvalstoffen administratie.

Sound of data

Onze eerste samenwerkingspartner – in 1997 – was Sound of Data. En heden ten dage is daar niets in veranderd…wat betreft de samenwerking dan, inhoudelijk is er veel veranderd! In de loop der jaren zijn onze diensten en hun communicatietechnieken geëvolueerd.

Vandaag de dag bieden wij onze klanten een breed spectrum van communicatiekanalen aan, een aantal mede mogelijk gemaakt door SoD. Door die variëteit kunnen consumenten onze klanten altijd bereiken op een manier die het beste past bij hen; via de e-mail, telefonisch, klantenportaal… you name it & wij bieden het aan.

de digitale werkbon is gebruiksvriendelijk

The human phishing firewall

Datalekken ze komen de aflopen tijd meermaals in het nieuws. Niet alleen grote internationale organisaties maar ook de kleine MKB’er krijgt er mee te maken. 91% van die datalekken komen voort uit phishing. 60% van alle Nederlandse bedrijven kwam in de afgelopen 5 jaar in aanraking met hacking, ransomeware, datadiefstal of een andere vorm van cybercrime. Zorgelijke cijfers als daar niet iets mee wordt gedaan.

Samen met Holmes bouwden wij een Security Awareness Platform waar gebruikers trainingen kunnen volgen om de verschillende manieren van cybercrime te herkennen en ze te leren er mee om te gaan. Daarnaast heeft Holmes een Outlook plugin genaamd ‘Security Coach’. Deze plugin leest met iedere mail ‘mee’ om te detecteren hoe groot te kans is dat een email een phising of mallware is. Als MKB’er krijgen wij ook veel bedrijfs-en persoonsgegevens te zien van onze klanten en hún klanten. Daarom weten wij als geen ander hoe belangrik is dat men begrijpt wat een potentieel gevaar is en hoe ze het zelf kunnen herkennen. Ook wij gebruiken het Holmes Security Awareness Platform intern.

Clixz logo

Clixz Consultancy

Clixz is een ICT-bedrijf, zoals je ze niet vaak tegenkomt. Onze belofte aan de markt maken we waar met een team van enthousiaste professionals. Bij Clixz ligt de focus op de afstemming en integratie van bedrijfsprocessen met de inzet van slimme ICT-oplossingen. Daarvoor gebruiken we bewezen technologie van de laatste standaard.’

Met onze middleware-oplossing “Intelly Connectivity”  knopen wij eenvoudig de boel aan elkaar! Beheer, aanpassingen en configuratie kunt u zelf uitvoeren. Diepgaande programmeerkennis is hiervoor niet vereist. Enkele kenmerken: meer dan 100 connectoren, snelle implementatie, hoge performance, stabiel en bewezen oplossingen.

Clixz logo

Neem contact met ons op!

Heb je vragen?

Neem contact op met Robin!

  +316 57 073 336

  robin.vandijk@pti.nl

Account manager Robin van Dijk

Contact

Adres
Korenmolenlaan 1C
3447 GG Woerden

Bel ons gerust!
0348 - 466888