Communicatie versturen
Het is mogelijk om op workorder niveau een communicatie uiting via e-mail of brief te versturen. De e-mail wordt gelijk verstuurd naar het betreffende e-mailadres dat in de workorder staat vermeld.
🚩Een geel driehoekje achter een actie betekent dat het niet geconfigureerd is. Neem hiervoor contact op.
Opdracht afmelden
Ook is het mogelijk om een opdracht af te melden. Het afmelden van een opdracht is handig als het voorkomt dat een opdracht handmatig gesloten en verwijderd moet worden uit de planning.
Dit kan gedaan worden door op de knop ‘Afmelden opdracht’ te klikken. Er opent dan een pop-up met een aantal velden:
- Kies een reden
- Opmerking
- Bevestigen
Aanpassen klantgegevens
Het is mogelijk om klantgegevens aan te passen in de werkopdracht. Ga hiervoor naar het kopje klantgegevens en klik op het potlood-icoon achter het veld.
Taken
Onderaan het workorder scherm van een geselecteerde order vind je de taken die voor deze workorder uitgevoerd moeten worden.
Door op een taak te klikken wordt het scherm van die taakwerkzaamheden geopend, waarin je vervolgens via de verschillende tabbladen de gegevens kunt bekijken.
- Foto’s te bekijken
- Foto’s te verwijderen
- Foto’s toe te voegen
- Foto’s te downloaden
Historie van taak bekijken
Historie van een specifieke taak kan worden benaderd door op het tabblad ‘Historie’ te klikken op een taak. Hierin is informatie te zien over de specifieke taak. Ook wordt de afmeldreden van de taak hier getoond.