Ron Tuinenburg: “Samen onze transitie afmaken in 2024“

The Last Mile

2023 was een bijzonder jaar voor ons. We overwonnen veel uitdagingen zoals het creëren van stabiliteit, het migreren van het oude platform naar de PTI Planning Suite en het voor de gebruiker verbeteren van onze software. We zijn trots op wat we hebben gerealiseerd, maar zijn ons er ook van bewust dat het dit jaar nóg beter kan. Daar willen we eerlijk en transparant over zijn.

 

Onze directeur Ron Tuinenburg blikt terug op het afgelopen jaar. Belangrijker nog, hij kijkt vooruit en introduceert ons nieuwe project ‘The Last Mile’. Hét verbeterplan voor 2024.

 

‘’2023 was een bewogen jaar voor PTI. Het verder kwalitatief door ontwikkelen van onze “PTI Planning Suite” had na een moeilijke lancering in 2022 onze grootste aandacht in 2023.

 

Tegelijk wilden wij zo veel mogelijk bestaande klanten laten kennismaken met de verbeteringen die we hebben gerealiseerd door hen te migreren naar het nieuwe platform. Dat is achteraf gemakkelijker gezegd dan gedaan. Die transitie ging vaak goed, maar we begrijpen dat sommige klanten ook ongemak hebben ervaren. Van die missers leren we en de feedback die we van klanten hebben gekregen nemen we serieus en vormen de focuspunten voor dit jaar. We weten waar we wat te winnen hebben.

 

We hebben geluisterd naar de feedback van onze klanten en ondernemen concrete stappen. De ervaring van 2023 hebben we intern geëvalueerd en dat heeft geresulteerd in het verbeterplan voor 2024: ‘The Last Mile’. Een ambitieus project dat onze transitie markeert en moet leiden naar het bereiken van een hogere klanttevredenheid.

 

Onze introductie en trainingsprogramma’s voor gebruikers worden uitgebreid en gestandaardiseerd. We houden vaker feedbacksessies om te leren hoe we aan de verwachtingen kunnen voldoen. Ons supportteam ontwikkelt een meer gestructureerde aanpak en proactieve informatievoorziening met aandacht voor implementatieplannen. Op de development-afdeling streven we naar optimale afstemming van verwachtingen door realistische inschattingen, betere documentatie en een verbeterd release managementproces.

 

Met KPI’s gericht op klanttevredenheid, ticketoplossing en tijdige sprintoplevering, streven we in 2024 naar een tevreden klant door verwachtingen te overtreffen met een efficiënt en geavanceerd PTI. We zullen nauwlettend blijven luisteren naar jullie input en streven naar continue verbeteringen. Mocht je in gesprek willen gaan, staan wij hier altijd voor open.

 

Samen bouwen we aan een succesvol en innovatief jaar!”

 

Ron Tuinenburg

Ga met ons in gesprek

Wil jij naar aanleiding van dit artikel graag met Ron in gesprek? Neem dan contact met ons op, zodat wij direct een gesprek kunnen inplannen.

Neem contact op