Nieuws

Hoge klanttevredenheid score

23-03-2019 | Tevreden klanten, daar doen wij het bij PTI het allemaal voor. We worden graag gezien als partner en daarbij staan deskundigheid, persoonlijk contact, maatwerk en integriteit hoog bij ons in het vaandel. Daar kunnen we u alles over vertellen, maar nog liever laten wij één van onze klanten hierover aan het woord:

Mark van den Berg (Nuon) over PTI Communication on Demand | COD
Mark: ‘Het is al weer even geleden dat ik voor het eerst de demo zag over Communication On Demand. Het zag er ingewikkeld uit en vond het huidige idee dat PTI alles deed ook wel prettig. Inmiddels zijn we een enige tijd verder en ze hebben niet stil gezeten. De online tool is gebruiksvriendelijk van opzet en inmiddels zijn al onze uitingen (op het uitbelbericht na) over op COD. Deze transitie van het oude platform naar COD ging vrij soepel. Even inloggen en we hebben de controle over al onze content. Verder kunnen de wijzigingen de volgende dag al zichtbaar zijn voor de klant. Een prettig idee en helemaal van deze tijd.’

Klant aan het woord: Mark van den Berg (Nuon)
Mark: ‘PTI collecteert voor ons in het opnameproces de meterstanden. De e-mails, sms-berichten en brieven sturen wij echter zelf via COD. Hoe hoger het opnamepercentage des te lager de kosten voor het corrigeren van de meterstanden achteraf. COD is ook een mooie tool om je uitingen te testen. Welke content A of B scoort beter? We gaan nu COD actief gebruiken voor de naamsverandering van Nuon naar Vattenfall. Voor een groot deel handelen we dat zelf af en dat scheelt al direct in de kosten!’

Referenties

Engie
SSH
Waternet
Evides
Brabant Water
Brinck
Eneco
PWN
Boels
Interon
Vattenfall
Bindinc
WML
IQ-Pass
Dunea
Baas
Enexis
Liander
Kenter
DNWG
SVP
Delta
Essent
RCN
Heijmans
Total
Westerpoort Warmte