Planning software

Kies voor dé gebruiksvriendelijkste planning software van dit moment

PTI.nl / Planning software

Het plannen van (kort) cyclische buitendienstwerkzaamheden een hersenkrakende en tijdrovende klus? Niet wanneer je kiest voor de planning software van PTI. De planning applicatie die we hebben ontwikkeld werkt zowel efficiënt als flexibel en zorgt ervoor dat u altijd in control bent. Of het nu om kleine projecten, grootzakelijke klanten of uitdagende consumentenopdrachten gaat.

Tijd besparen, de werkdruk voor medewerkers verlagen en efficiënt handelen? Met de mobiele app kunnen medewerkers de planning op ieder gewenst moment inzien. 

Benieuwd naar deze geïntegreerde oplossing die u van het begin tot het eind volledig ontzorgt? Probeer de planning software van PTI en ervaar het gemak zelf.

 

Van A tot Z

Het inzien van gegevens omtrent de planning, processen, rapportages en verslagen is dankzij de volledige web-functionaliteit van onze planning software overzichtelijk. U logt op eenvoudige wijze online in en heeft via één systeem toegang tot alle relevante informatie. Een wijziging doorvoeren of een nieuwe afspraak erin zetten?

Het inzien, aanpassen van de planning en op de hoogte brengen van de betrokken medewerkers was nog nooit zo eenvoudig.

Workflow

Voordat u begint met het maken van planningen, brengt u eerst de workflow in kaart. De verschillende werkstromen en processen legt u vast in onze Workflow Builder, zodat deze exact weet hoelang de werkzaamheden – gemiddeld genomen – duren en welke vaardigheden ervoor nodig zijn.

Voorbeelden van zaken die u in de Workflow Builder vastlegt zijn het type opdracht, het moment van uitvoering en de criteria-eisen. Tevens heeft u de mogelijkheid om de eisen m.b.t. de klantcommunicatie en timing te bepalen.

Voor de ultieme planning voert u vanzelfsprekend ook relevante informatie m.b.t. de buitendienstmedewerkers in, zoals de beschikbaarheid, woonplaats en competenties. Op basis van deze informatie stelt onze planning software de ideale planning samen.timing daarvan bepaald.

De ultieme planning

Een optimale planning creëren was nog nooit zo eenvoudig. Bij PTI zijn we trots u het meest geavanceerde algoritme van dit moment te kunnen aanbieden. Dankzij dit algoritme is het maken van planningen kinderspel.

Met de planning software van PTI is het mogelijk om grote hoeveelheden gegevens volledig automatisch te verwerken. Wilt u echter een wijziging aanbrengen of geselecteerd werk toekennen aan een specifieke medewerker? Het kan. Het is altijd mogelijk om de planning handmatig in te vullen en/of deze aan te passen. Hierdoor houdt u altijd de regie in handen. 

Het plannen van werkzaamheden geheel automatiseren? Wij zeggen: doen!

Klantcommunicatie op het hoogste niveau

Uw doelgroep bereiken is van cruciaal belang tijdens het uitvoeren van een project of opdracht. De klant bereiken, dat kan op verschillende manieren en het is daarbij belangrijk de juiste boodschap over te brengen.
Met onze geïntegreerde klantcommunicatie module – Communication on Demand – heeft u de mogelijkheid om uw klanten per post, e-mail en/of SMS berichten op de hoogte te stellen. Door gebruik van variabele data wordt de manier van communiceren gepersonaliseerd. Het geheel wordt conform uw wensen en huisstijl verzonden. U kunt het versturen en verwerken van alle communicatie aan ons overlaten d.m.v. de Fullservice-optie (lees: wij beheren en bewerken uw klantcommunicatie), maar de Selfservice-variant behoort vanzelfsprekend ook tot de mogelijkheden.

Klantenportaal; gebruikersvriendelijkheid voor de klant voorop

Onverwacht kan een klant de gemaakte afspraak niet door laten gaan. Vervelend. Contact opnemen met een van uw binnendienstmedewerkers is de volgende stap. Of toch niet? Via verschillende kanalen kan de klant zelfstandig de afspraak verzetten. Welke kanalen u wilt inzetten, dat is aan u.

Uw klanten zelfstandig de afspraak laten cancelen of wijzigen kan op verschillende manieren:
– Telefonisch: automatisch via VRS
– Via internet middels het klantenportaal die is voorzien van uw eigen huisstijl
– Via de helpdesk door middel van een plug-in  

Door de gebruiksvriendelijkheid voor de klant naar een hoger niveau te tillen, straalt u niet alleen professionaliteit uit, maar vergroot u ook het gebruikerscomfort.

Uitvoering

Met de Werkbon app hebben zowel de binnendienstmedewerkers als de monteurs toegang tot de planning én dat brengt in de praktijk enkel positieve resultaten met zich mee.

De app draagt bij aan een hogere arbeidsproductiviteit en verlaagt de werkdruk doordat de monteurs op efficiënte wijze worden ingepland. Tevens is het verwerken van gegevens en informatie na een bezoek aan de klant voor hen ontzettend laagdrempelig. De werkbon app biedt een overzichtelijke, gebruiksvriendelijke en leesbare mobiele applicatie die bovendien bijdraagt aan een professionele uitstraling bij de klant.

De planning software is in te zetten bij de volgende projecten:

Meterwissel/plaatsen

IJkenmeter

Informatie aanvragen

Of neem contact op met onze expert

Referenties

Waternet
DNWG
Kenter
Engie
Westerpoort Warmte
WML
IQ-Pass
Delta
SSH
SVP
Essent
Interon
Total
Eneco
Boels
Baas
Evides
Heijmans
Bindinc
Vattenfall
Brabant Water
Dunea
Brinck
RCN
Liander
PWN
Enexis

Contact

Adres:
Korenmolenlaan 1C
3447 GG Woerden
0348 - 466888

support@pti.nl 

Debiteurenbeheer software

Diverse pagina's