Voice Response Systeem


Het PTI Voice Response System (VRS) is een volledig geautomatiseerd telefoonsysteem waarmee u o.a.: afspraken kunt verzetten, meterstanden verwerkt, creditcards activeert, in kan zetten als klachtenlijn e.d.. Dit medium is 24/7 bereikbaar en kan eenvoudig gekoppeld worden aan uw eigen klantenservice.

Het Voice Response System leidt klanten via een professioneel ingesproken script stap voor stap door het proces. Beschikbare alternatieve afspraken kunnen direct worden voorgesteld aan uw klant door het systeem te koppelen aan een database.

De voordelen van het PTI Voice Respons Systeem:

  • Uw klant krijgt altijd gehoor.
  • Koppelingen met uw database.
  • Doorverbinden met uw klantenservice.
  • Automatisch verzetten van afspraken.
  • Snel en betrouwbaar respons verzamelen.

 

Wat kan het PTI Voice Response Systeem voor u betekenen? Bel ons voor meer informatie op 0348466888, stuur een e-mail naar commercieel@pti.nl of vraag direct een offerte aan via de button ’aanvraag offerte'.