Het verzamelen en verwerken van data, gegevens, betalingen en informatie is de kracht van PTI. Incasso (geld), meterstanden, opdrachten voor automatische incasso, telefoonnummers, email adressen en klantgegevens worden maximaal gecollecteerd.

PTI oplossingen zijn al sinds 1995 multimediaal (Multi Channel). PTI zet voor u doeltreffend traditionele en digitale communicatie middelen in om het beste resultaat te halen. Grote hoeveelheden gegevens verwerken wij voor u eenvoudig, gestructureerd en klantvriendelijk.

U scoort en collecteert het beste met naadloos, slim afgestemde processen en volledig geïntegreerde kanalen.

Beproefde tools zijn de PTI Messenger (voor volautomatisch en slim versturen van SMS en belberichten), de PTI Call Tool ( voor het stimuleren van doorgeven van meterstanden en het doen van betalingen). Slimme communicatieprocessen, in PTI jargon “spoorboeken”, zijn verstandig en gebaseerd op communicatie uitingen die zijn getoetst door gedragswetenschappers. Via onze SaaS applicaties en webtools bent u als gebruiker volledig  “in control” en op de hoogte en bijsturen is eenvoudig. Met PTI bent u via de cloud direct omnichannel en kunt u uw klanten via meerdere kanalen bedienen. U bent met ons de technologische ontwikkelingen in één keer voor.

Wilt u ook hoge incassoscores, wilt u de maximale respons, vraag naar onze 'Collect' mogelijkheden. Bel ons voor meer informatie op op 0348466888, stuur een e-mail naar commercieel@pti.nl of vraag direct een offerte aan via de button ’aanvraag offerte'.